Kommunikation med det offentlige og det private, uddrag af emner

2.1 Brug af borger.dk med de mange muligheder for information, bestilling/fornyelse af diverse personlige papirer. Brug af NemID.

2.4 Logge på Netbank, se indestående m.v., udføre diverse transaktioner, finde medarbejdere m.v.

2.5 Brug af Lægehuset, se diverse informationer, bestille tid, bestille medicin, stille spørgsmål, få svar m.v.

2.6 Brug af min tandlæges hjemmeside, med diverse oplysninger om personale, priser og behandlinger, tidsbestilling m.v.

2.10 Brug af Biblioteket, søge efter bøger, E-bøger, bestille, forny, se oversigt, finde kurser m.v.

2.11 Installere 112app for nødopkald og samtidig angivelse af min position

2.12 Installere Nøgleapp som supplement til Nøglekort når jeg bruger NemID

2.13 Sundhedsforhold, web-baseret information og kommunikation